2012-03-09 | 12:10:47

09 mars

Helloj,

Det har hänt rätt mycket nu på slutet i mitt liv, men de enda jag kan säga är att jag är lycklig. Jag trodde aldrig på det själv, första gången då var de bara gap å vrål, men sen dess har jag inte kunnat släppt tankarna och känslorna har vuxit fram. Och det är underbart! Lyckliga jag :)

Iallafall sitter jag i Linghed och kollar på tv och myser med katten, lille Doris! H åkte till jobbet imorse och E är ute och sladdar traktor, men kommer väl kanske hem snart med lite tur! Idag vet jag inte vad som händer förutom att hovslagaren ska komma och jag tänkte ta ett dressyrpass på banan, underlaget är helt okej även fast vädret är helt på tok för konstigt, men de kanske behövs de med för att det ska bli sommar någongång! :D

Lilla går iallafall super för stunden! Hon är helt otrolig, och vi får bara beröm. De enda är höger galoppen då hon inte riktigt går ner i samma form som i alla andra gångarter men det kommer väl kanske inom en snar framtid.






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: