2012-03-15 | 13:27:32

15 mars

Hellåj,

Foten går de bra med, bättre än ja trott iallafall.. :) kan gå som vanligt tyyyp, och ja iofs kan ja inte ha någon sko men vad gör det då ? får gå utan :)

Är iallafall hos Erik igen, wihooo! ♥
just nu är han och hälsar på sin faster eller moster ? hehe, kommer inte ihåg... men ja passar på att nörda dator iaf.. och kikar på lite kläder å SKOR! Nu när foten snart är läkt kan jag ju trösta mig med att ja kan ha vad jag vill på foten igen. u n d e r b a r t !

Och en till sak som gör mig glad är att jag ska bli moster i sommar, helt otroligt ! :) Det ska bli så kul. Jag håller tummarna på att det blir en kille, eller nej kanske en tjej?! egentligen spelar det ingen roll :)  

En mindre bra sak är att jag är billös... suger! Men ja jag ska väl göra något åt de snart.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: