2013-01-31 | 21:35:00

upp å ner, ner och upp

Så ser mitt liv ut just nu, jag vet inte vad som hade blivit bäst? att gå en annan väg istället för valen jag gjort nu? Ja det får bli en obesvarad fråga eftersom jag tog som besluten jag tog. Och allt som medföljer dom får jag också stå ut med även fast jag inte alltid vill.

Iallafall letar jag nu efter en egen lägenhet, så jag kan bo någonstans. Även fast det är skönt att bo hemma, men jag fyller ju faktiskt 20år i år, shit va tiden går fort. Men inget att göra något åt.

De händer rätt mycket i mitt liv just nu, men jag ska börja blogga igen så jag får skriva av mig ibland. Det KAN behövas vill jag lova, och även om ingen annan läser så kan jag alltid läsa det själv igen sen. :)

Nu ska jag och Sivan, kika lite mer bloggar sen ska vi kolla på One Tree Hill.


Pussss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: