2010-12-15 | 22:53:23

eajra - idre

Ingen backe idag, alldeles för mörbultad ifrån igår ;) men imorgon ska allihopa ut i backen alltså sju stycken, kan inte blir mer än kaos ! :p Vi har planerat att grilla korv i stugan som ligger i skidbacken också, myysiiigt ! Emelie och tommy kom upp hit idag också, trevligt! :thumbup:

Jag och Mamy var ner på Eajra idag, köpte mig en ny mössa! :D as snygg och lätt värd pengarna, tack mamy ♥


Snygg va ? ;)

Här är mina snygga vantar jag köpte här omdagen, awesome :)




Jag saknar alla hemma, fast samtidigt är det skönt att komma iväg en sväng. Jag får ju träffa alla andra när jag kommer hem igen, och speciellt dig ***** ♥ hihi :blush:

Funderar på att färga underhåret blondt, va tror ni ? :)



1 Kommentarer
ekfan:

Det blev ju ingen backe igår heller, för dig.... Så åkte ni hem också! Boooring.

2010-12-17 | 11:28:55
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: