2010-12-17 | 12:01:21

resan hem

Kan bara säga att resan hem var inte att leka med fyfan :o inte ens lite kul, människor som bråkar, fan ta er.. att ni orkar! nog om det. ;)


En människa som du lär vara så osäker, du måste ha bekräftelse hela tiden att någon tyvker om dig, att du duger. En människa som är sån som du, har inget självförtroende, jag är väldigt glad att du inte står mig nära för jag skulle inte orka med dig. Du är så osäker på allt, tvekar på allt och vet inte vad som är rätt eller fel. Lägger ut texter varje dag, "hur snygg är jag?" osv... Att du ens lägger ut dom på internet för att människor som inte ens känner dig ska kunna svara? Fast du kanske kan bygga upp dig själv då ? Isf, är det bra men den dagen dom slutar med det kommer du rasa ner i botten igen.
Den dagen är ditt liv slut



Har inget mer att skriva just nu ;) Ska snart åka hem till mig, och se hur stökigt det är. Städa sen ska jag bara SLÖA hela dagen :p Veckan i Idre har tagit kol på mig. hihi ;/





Hoppas ni får en bra dag! :thumbup:



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: