2010-09-03 | 15:32:57

No matter how I behave, you will never understand me

Trevlig kväll igår, Toni och Kenneth drog till garaget, så jag,barro,jasmine och räkan var kvar här. Vi kollade på en massa filmer, bakade kladdkaka och gjorde popcorn muuums ! :) sen kom Toni och kenneth hem och frös som två småungar. gullit! de slutade med att allihopa sov här, och ja kände mig plågad imorse när ja gick upp och kunde kolla på alla andra som låg kvar i sängen och sov. Orättvist, men ja åkte till skolan och dog litegrann och sen åkte ja hem igen. haha härligt!

Idag har ja ingen aning om vad som händer vi ska dricka sprit iaf jag och Jasmine, gött! en grogg har ja lägtat efter länge nu ;) ajuste! Vi ska äta tacos ikväll också muuuuuuuuuuuums!

Nu ska jag städa sovrummet och byta sängkläder, så skönt att sova i nybäddat! Sen ska jag vänta på att mamma slutar så vi kan åka till stallet !




pusss !
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: