2011-03-01 | 01:02:29

00.48

Sportlov är det jävligt skönt faktiskt :)

Hampus, Svensson och Peppe kom och kidnappade Hannis och skulle dra på pitchers men jag VÄGRAR åka någonstan med min hudinflamation, fyfan hur mitt ansikte ser ut :-o skäms :/ Men aja fått medicin nu så det lär väl ska gå över om ett par dagar. ajuste, peppe målade kattens klor rosa också!

Helgen har vart helt galen, och jag lovar helt galen.. Vi "bönder" kan då festa och inga gränser finns. I fredags skulle vi fira Svensson som blev 20, vi hann vara hos han i typ en kvart hahah sen skulle vi in till stan och ja vi hamnade hemma hos mig framför x-boxet haha greeaaat! :D as kul att spela iallafall! :)

Lördagen har nog vart den roligaste dagen på länge fyfan vad fest det var! Det började med att vi fick skjuts av Jimmy Liljadal till Svartnäs och jag lovar jag har aldrig åkt så långt ut i skogen, men iallafall vi skulle ut dit för att umgås med Svensson, Marcus och Hampus och kolla på skoter tävlingarna.. Och jag trodde fan inte att gammla människor kunde släppa loss, men tydligen ;) det är alla stadsingar som är torra bara! Fan lev livet folk! Det slutade med att alla har minnes luckor förutom ida som var nykter hell yeah! vad kul hon har haft åt oss tydligen. 
Olemme julma juoda olutta!






Vi badade hos min mor och far också ! ;)




Fler bilder kan ni glömma faktiskt för dom ser ut som aah inget ni ska se iallafall ;) 



Och du din buse <3


 


Nu vet ni vad jag har gjort i helgen, knappt så jag vet det själv för fan! :D

 Nu ska jag mysas med ida, natti <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: