2010-04-27 | 09:17:25

Tisdag!

Hehe ja uppdateringen var ju inte på topp, men eftersom både Emelie och Emma klagar så fixar vi det :) haha

Sitter i skolan just nu har lämnat shiva hos Anna och Dexter, hon sprang och åt mat direkt ! bushund, tur att Dexter är så snäll och delar med sig! hehe. Sovit hos Emelie inatt, trevligt och Fisken har inte jamat alls, eller så var det jag som var så trött så ja inte vaknade haha! Just nu har jag engelska inför nationella proven, usch har uppsats skrivning imorgon. Wish me good luck! :)

Tatuerade mig förra veckan, Niklas följde med mig till borlänge och blev även Pizza på det muuums!





Sjuuukt nöjd!

Vädret är på topp också, i like !

Förövrigt har jag inte gjort så mycket var på fest i fredags i Sågmyra sjukt kul, haha Emma du är klockren. Hoppas det blir fest igen snart! Mycket trevligt folk <3



Bild på Emma, Emma & Mig haha, bjuder ja på :)

Har bara varit i stallet dom andra dagarna typ så Big sis in Aus, här är en bild på min häst :) Eller ja den som jag rider,



Germund bebis :)


Ahh nu var det väl inge mer för tillfället!



- You came in the dream, the dream came true, but you disappeared.



/ E
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: