2010-12-18 | 23:13:22

slödag

Kan jag lova! har sovit ungefär hela dagen, jag har iallafall legat i sängen hela dagen. Jag har tänkt väldigt mycket, gråtit en skvätt. Ångrat och hatat, jag förstår inte hur vissa människor tänker ? det gör jag inte, de är fan helt omöjligt.. blir besviken iaf.

Och du killen, ja trodde ja kunde lita på dig ? Du har aldrig svikit mig förut, aldrig aldrig, trodde inte det här verkligen inte om dig, hur ska ja kunna lita på dig igen ? :( :S

Att kunna lita på någon alls, försvinner nog snart helt.. Det kanske är lika bra? Vad vet jag?

Imorgon är det en mamma dag, oh i love! Vi ska handla julklappar ;) hihi, en ny tv kanske ? Lite smått och gott ska det bli iallafall.

Och tack Emelie för pratstuden igår, guldvärt ! ♥

mysigt sällskap inatt, mmh tack (a) :blush:



Jag saknar den du var förut,







0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: