2011-01-03 | 12:35:22

medans hanna sover

Precis hanna ligger och sover JÄKLA sömntuta ;) iallafall har tvätt tid hela dagen kan behövas och samtidigt så städar jag också :p fast min dammsugare har gått sönder :'( Någon ge mig en ny !? (a) 

ikväll ska jag och sola, mmh skönt! och imorgon blir det att jobba ser det ut som och på onsdag träna ! weey, ajuste ska till avesta på onsdag också på vinter crusing ;) nice! tror det blir nyktert då ? 

Har lovat mig själv att vara nykter i två månader, vilken ingen tror att jag klarar ?!!? fattar inte riktigt vad ni menar, h a h a! :D nu jävlar ska det blir ändring, och det är fort.

har inget mer att säga just nu, bloggar mer ikväll! 

1 Kommentarer
ekfan:

Duktig du är som tvättar och städar! Fin design har du skaffat också, ser jag.. :) Kram!

2011-01-03 | 16:10:47
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: